piątek, 10 grudnia 2010

Izabela Jasińska czeka na przeszczep płuc

Pomóż mi wygrać tą nierówną walkę - Oficjalna strona Izabeli Jasińskiej
Nazywam się Izabela Jasińska. Mam 24 lata i mieszkam w Bytomiu.
Na mukowiscydozę choruje od urodzenia. Troje mojego rodzeństwa zmarło, ale tylko jedno było zdiagnozowane na mukowiscydozę, niestety za późno.
Do 18-stego roku życia nie odczuwałam skutków tej choroby. Niestety nic nie trwa wiecznie. W 2007 roku miałam operacje jelit. Po operacji mój stan zdrowia radykalnie się pogorszył. Zaczęłam tracić na wadze… i od tego zaczęły się pobyty w Rabce. Aby organizm miał siłę walczyć z infekcjami, za poradą doktora Andrzeja Pogorzelskiego zdecydowałam się na założenie gastrostomii (jest to dożywianie dojelitowe).
Moje pobyty w Rabce od dwóch lat są częstsze i dłuższe, a od roku czasu korzystam cały czas z tlenu. Pogarszający się stan zdrowia spowodował, że dr Pogorzelski zalecił badania w kierunku przeszczepu płuc.
Teraz, więc zaczynam walczyć o życie i mam nadzieję, że ta walka nie pójdzie na marne, że zdążę…
Mam rodzinę, przyjaciół, którzy mnie kochają i wspierają z wszystkich sił. Za to im bardzo dziękuje. Dziękuje też wszystkim tym, którym nie jestem obojętna. Jestem Wam wszystkim bardzo wdzięczna.
Pomóż mi wygrać tą nierówną walkę - Oficjalna strona Izabeli Jasińskiej
Wsparcie dla Izy prosimy kierować na konto: 
Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą
ul. Prof. Jana Rudnika 3b
34-700 Rabka Zdrój

numer konta: 49 1020 3466 0000 9302 0002 3473
Koniecznie z dopiskiem Izabela Jasińska w tytule wpłaty lub na konto walutowe EURO: 84 1020 3466 0000 9802 0007 0128
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW
IBAN: PL
W tytule wpłaty również należy wpisać: Izabela Jasińska

Możesz przekazać Izie 1%,wypełniając dokument PIT uzupełnij następujące pola: 
Nazwa OPP:
Polskie Towarzystko Walki z Mukowiscydozą
ul. Prof. Jana Rudnika 3b
34-700 Rabka Zdrój 
Numer KRS:
0000064892 
Kwota:
Wartość 1% Twojego podatku należy zaokrąglić w dół do dziesiątek groszy, np. 2,30PLN. 
Informacje uzupełniające:
W polu dotyczącym identyfikacji podatnika należy wpisać: Izabela Jasińska
Blog Izy: http://www.izabelajasinska.com/news.php

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz