piątek, 10 września 2010

Czy Renata doczeka się przeszczepu płuc?

Mam na imię Renata Banasik i choruję na mukowiscydozę. Jestem 34-latką żoną i matką dwójki wspaniałych dzieci Angeli i Patryka. Jak wspomniałam na wstępie choruję na mukowiscydozę i życie moje powoli zbliża się ku końcowi. Jedyną szansą dla mnie jest przeszczep płuc ale jego koszt to ok. 150 tys. euro. Nie posiadam takich pieniędzy a tak bardzo chciałabym jeszcze żyć. Płuca są już niewydolne oddechowo nie mogę już sama oddychać ciągle jestem podłączona do tlenu a bywają chwile, że i on nie pomaga.Bardzo często muszę opuszczać swoją rodzinę aby jechać do kliniki w Warszawie, a jest to duża odległość bo aż 180 km w jedną stronę. I choć choroba odbiera mi powoli wszystko nie odbierze mi marzeń, w których widzę jak ja z mężem i dziećmi spacerujemy po łące a mnie tak łatwo się oddycha i ta radość w oczach dzieci, uśmiech na ich twarzach a wkoło latają motyle.

PKO BP SA O/Rabka na rachunek:
49 1020 3466 0000 9302 0002 3473
z dopiskiem Renata Banasik.
Numer kierunkowy banku dla wpłat dokonywanych z zagranicy:
BIC (SWIFT): BPKOPLPW
Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz