niedziela, 26 września 2010

Michałek Gral,mam 4 lata.Proszę pomóż w mojej rehabilitacji.





Michałek Gral,ma 4 lata. Choruje na: 
•Niedoczynność tarczycy (Hypothyreosis)
•Astma - dychawica
•Zespół Downa
•Alergia - uczulenie, nadwrażliwość
•Kamica żółciowa              

APEL MAMY :  Jestem matką samotnie wychowującą niepełnosprawnego syna. Po jego urodzeniu, ojciec zostawił nas i zerwał jakiekolwiek kontakty - wyrzekł się syna. Nieraz brakuje mi pieniędzy. Utrzymuję się ze świadczenia pielęgnacyjnego i zasiłku pielęgnacyjnego.Synka rekonwalescencja jest bardzo kosztowna.Leczę go u endokrynologa, pulmologa, neurologa, gastrologa i okulisty w mieście, które jest położone około 70km. od miejsca zamieszkania. Jeżdżę z synem na rehabilitację, po której robi pomału postępy oraz jeździmy do logopedy i psychologa. Michał ma również zalecenia pracy logopedycznej przy komputerze programem logopedii, która w dużym stopniu pomaga mu w koncentracji na zadaniu, wzmacnia motywację do pracy, a także pomaga w prawidłowym kształtowaniu pojęć mowy i myślenia.Ze względu na trudną sytuację materialną jest mi trudno zakupić ten program logopedii:(. KOCHAM MOJEGO SYNKA, który jest dla mnie wszystkim i zwracam się do Państwa z wielką prośbą o pomoc.
Z poważaniem Grażyna Gral 


Wpłaty prosimy kierować na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Ul. Łomiańska 5
01-685 Warszawa
KRS: 0000037904
PEKAO S.A. I O/Warszawa
41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
tytułem: "darowizna na leczenie i rehabilitację Gral Michał"
Dla przelewów z zagranicy:
Kod SWIFT (BIC): BPKOPLPW
PL41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
tytułem: "darowizna na leczenie i rehabilitację Gral Michał"
Darowizny w euro:
31 1240 1037 1978 0010 1651 3186
tytułem: "darowizna na leczenie i rehabilitację Gral Michał"

Za każdą nawet najdrobniejszą wpłatę z góry dziękujemy!!

                                                                                

2 komentarze:

  1. Pani Gosiu, jest Pani Cudowną Mamą. Życzę Michałkowi dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Gosiu to co pani robi jest piękne, podziwiam panią za siłę i walkę o synka.Życzę Wam obojgu dużo zdrówka i jak najwięcej uśmiechu na co dzień.

    OdpowiedzUsuń